NARUDŽBA I PLAĆANJE

Proizvode je moguće kupiti i bez registracije, no registrirani korisnici imaju mnoge pogodnosti. Registrirani korisnici lakše upravljaju svojim narudžbama, pogotovo kada se radi o zamjenama i povratima. Također, registrirani korisnici prvi imaju pristup ekskluzivnim informacijama i popustima. Molimo vas da u Pravilima privatnosti provjerite koje to vaše osobne podatke prikupljamo prilikom registracije i za što ih koristimo.

Naravno! Prodavatelj će s vremena na vrijeme nuditi razne akcije, popuste i kodove za popust. To može biti u sklopu sezonskih rasprodaja, blagdana, suradnji…itd.

Kod za popust se upisuje u posebno predviđeno polje u procesu narudžbe. Nakon upisanog koda, narudžba će biti umanjena za iznos koda.

Možete upotrijebiti samo jedan kod za popust po narudžbi, i oni se ne mogu koristiti s drugim promotivnim kodovima.

Jednom kada je narudžba završena, za nju više nije moguće iskoristiti kod za popust. Promotivni kod je moguće iskoristiti za sljedeće narudžbe, no ovoga puta potrebno ga je upisati prije završetka narudžbe.

Nakon što ste poslali narudžbu, poslat ćemo vam e-mail s potvrdom da smo zaprimili vašu narudžbu. Ta e-mail poruka dokazuje da je vaša narudžba zaprimljena, a u slučaju da ne primite potvrdu putem e-maila, obratite se našoj korisničkoj službi na: info@euro-markt.hr. 

Nakon što predamo vašu narudžbu dostavnoj službi, poslati ćemo vam e-mail s brojem i linkom za praćenje vaše narudžbe. Trebali biste pričekati nekoliko sati prije provjeravanja statusa svoje narudžbe. Imajte na umu da dostavna služba radi samo radnim danima i da je potrebno nekoliko sati da se broj za praćenje unese u sustav.

Ukoliko želite otkazati svoju narudžbu, molimo vas da nas što prije kontaktirate putem e-mail adrese: info@euro-markt.hr. Učiniti ćemo sve da otkažemo vašu narudžbu, no u nekim slučajevima to neće biti moguće. Jednom kada je narudžba poslana, više nije moguće istu otkazati.

Promjena adrese dostave nije uvijek moguća. Što prije kontaktirajte korisničku službu putem info@euro-markt.hr. Učinit ćemo sve da se adresa dostave vaše narudžbe promjeni prije nego narudžba napusti naše skladište. Nažalost, jednom kada je narudžba zapakirana, adresa dostave se više ne može mijenjati.

Nažalost, jednom kada je narudžba završena, više se ne može mijenjati. Trebate što prije kontaktirati korisničku službu putem info@euro-markt.hr kako bi otkazali trenutnu narudžbu i napravili novu. Imajte na umu da jednom kada je narudžba zapakirana i pripremljena za dostavnu službu, više se ne može otkazati.

Da biste platili svoju narudžbu, možete koristit sljedeće oblike plaćanja:
Kreditne i debitne kartice: Visa, Mastercard

PayPal

Gotovinom prilikom preuzimanja

Svim transakcijama izravno upravljaju pružatelji usluga platnog prometa, putem sigurne enkripcije i po strogim bankarskim standardima. Podaci o kartici šalju se izravno u banku i nitko osim banke nema pristup tim podacima, pa tako ni Prodavatelj.

Imajte na umu da nemamo pristup vašem PayPal računu tako da ćete ih trebati kontaktirati ukoliko želite otvoriti PayPal račun, promjeniti svoju lozinku, provjeriti status transakcije ili ako postoji bilo koji drugi problem vezan uz PayPal platformu.

DOSTAVA, TROŠKOVI DOSTAVE I PRAĆENJE NARUDŽBE

Vrijeme dostave je 2-3 radna dana.

CIjena dostave:

0-2kg 35kn

2-5kg 39kn

5-10kg 46kn
Za više detalja posjetite odjeljak Dostava.

Sve narudžbe se šalju iz centralnog skladišta u EU. Carina se ne plaća u zemljama članicama EU. Sve narudžbe za države izvan EU mogu biti carinjene ukoliko je tako propisanom zakonom tih država. Za više informacija o carini provjerite državne zakone o uvozu, carinama i trošarinama. Carine nisu uključene u cijenu proizvoda i dostave. Prodavatelj nije odgovoran za moguće carine i dodatne troškove.

Prodavatelj koristi usluge GLS dostavne službe čije je pošiljke moguće pratiti, pa tako u svakom trenu možete znati gdje se vaša narudžba nalazi. Primiti ćete e-mail s podacima za praćenje dostave kada vaša pošiljka bude predana dostavnoj službi, tj. kada napusti skladište.

Cilj nam je vašu narudžbu poslati u roku jednog radnog dana (od ponedjeljka do petka). Ukoliko ste narudžbu napravili u petak navečer, vaša narudžba će biti poslana prvi idući radni dan (ponedjeljak).

Nakon što je vaša narudžba poslana, na vašu e-mail adresu stići će potvrda o poslanoj pošiljci s brojem i linkom za praćenje pošiljke. Ako niste primili potvrdu o poslanoj pošiljci, provjerite sandučić za neželjenu poštu jer automatizirane e-mail poruke ponekad završe upravo u njemu.

Netko bi trebao biti na adresi dostave da preuzme pošiljku jer je potreban potpis o preuzetoj pošiljci. No, ne brinite jer naša dostavna služba pokušava isporučiti 3 puta. Ukoliko vas prvi puta ne nađe na adresi dostave, obavijestiti će vas o drugim mogućnostima dostave. To može uključivati promjenu adrese dostave, promjenu vremena dostave ili mogućnost osobnog preuzimanja pošiljke.

POVRATI I REKLAMACIJE

Ako ste primili pogrešan proizvod kontatirajte nas na info@euro-markt.hr sa slikom ili videom zaprimljenog proizvoda. Zalažemo se za što brže rješavanje problema i uklanjanje svih mogućih neugodnosti. Nakon zaprimanja vašeg zahtjeva korisnička služba će vas obavijestiti o danjim koracima.

Euro-Markt iznimno ozbiljno shvaća kvalitetu proizvoda i nastoji osigurati da se vaša narudžba isporuči u savršenom stanju. No, ako vaša narudžba ima oštećenje ili grešku, kontaktirajte našu korisničku službu bez odgađanja na email info@euro-markt.hr. Nužno je priložiti fotografije i detaljan opis oštećenja. Nakon zaprimanja vašeg zahtjeva korisnička služba će vas obavijestiti o danjim koracima.

Ako niste zadovoljni proizvodom koji ste primili, imate 14 dana da ga vratite prema našim pravilima o povratu proizvoda.

Da biste vratili proizvod, potrebno je ispuniti obrazac za povrat/reklamaciju na sljedećoj poveznici: Obrazac za povrat. Rok za traženje povrata je 14 dana od primitka proizvoda. Proizvod mora biti nekorišten, neoštećen, u originalnom pakiranju i sa svime što je uz proizvod isporučeno. Veoma je važno zatražiti povrat prije nego proizvod šaljete nazad. Euro-Markt nije odgovoran za proizvode koje se vraćaju bez prethodno zatraženog povrata. Ukoliko imate neki problem ili trebate pomoć, kontaktirajte nas putem e-pošte na: info@euro-markt.hr. Detalje oko povrata provjerite u odjeljku Reklamacije i Povrati.

Euro-Markt ne nudi mogućnost zamjene proizvoda. Zamjenu proizvoda je moguće izvršiti samo u slučaju reklamacije proizvoda zbog oštećenja ili tvorničke greške. U tom slučaju se isporučuje identičan model proizvoda. Ako nismo u mogućnosti isporučiti identičan model proizvoda, onda postoji mogućnost biranja nekog drugog modela ili povrata novca. Ukoliko želite zamijeniti proizvod, imate mogućnost iskoristiti pravo povrata proizvoda u roku 14 dana od isporučene narudžbe, a zatim naručiti novi proizvod. U tom slučaju Kupac snosi troškove povrata proizvoda.

Troškove povrata proizvoda snosi kupac.

U slučaju da je kupac primio pogrešan, oštećen ili proizvod s greškom, troškove povrata proizvoda snosi Prodavatelj.

Povrat novca vrši se na isti način na koji je Kupac izvršio uplatu. Rok za povrat novca je 30 dana od kada je Prodavatelj zaprimio vraćeni proizvod i odobrio povrat.

OPĆE INFORMACIJE

Jamstvo na elektroničke proizvode je 24 mjeseca a na dodatnu opremu 12 mjeseci ukoliko nije drugačije naznačeno na jamstvenom listu.

Javite nam se na email info@euro-markt.hr kako bi Vam kolege iz tehničke podrške pomogli i uputli Vas u pravilno korištenje proizvoda.

Za sada su Euro-Markt proizvodi dostupni isključivo na Web shopu www.euro-markt.hr.

Ako želite raditi sa nama, možete nam poslati životopis putem e-pošte na info@euro-markt.hr i pohraniti ćemo ga u našu bazu podataka. Ukoliko trebamo zaposlenika vašeg profila, kontaktirati ćemo vas.

Ako ste zainteresirani da postanete ovlašteni trgovac Euro-Markt proizvoda, molimo vas da nas kontaktirate na info@euro-markt.hr.

Ako želite ostvariti suradnju sa Euro-Markt obratite nam se na info@euro-markt.hr ili putem društvenih mreža i predložite svoje ideje, želje, zamisli i uvijete suradnje.

Nagrade koje se dodjeljuju putem naših društvenih mreža ne sadrže komercijalnu vrijednost, a samim time i nikakvu vrstu garancije. Ako pronađete bilo kakav nedostatak na proizvodu, kontaktirajte u najkraćem mogućem roku našu korisničku službu na info@euro-markt.hr.. Zamjene i povrati neće biti prihvaćni.

Euro-Markt možete kontaktirati putem obrasca za kontakt na web stranici, e-pošte na: info@euro-markt.hr ili putem kanala društvenih mreža.

Telefonska podrška

OFFLINE

E-mail

info@euro-markt.hr