Povrat

Kupac ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana i vratiti proizvod/e. Rok od 14 dana započinje od dana kada je Kupac, ili treća osoba određena od strane Kupca, a koja nije prijevoznik/dostavljač, primio u posjed robu koja je predmet ugovora.

Kupac je dužan unutar roka od 14 dana obavijestiti Prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor, a to može učiniti slanjem e-pošte o svojoj namjeri na info@euro-markt.hr, ili pismenim putem na adresu za povrat proizvoda. Da biste vratili proizvod, potrebno je ispuniti obrazac za povrat/reklamaciju na sljedećoj poveznici: Obrazac za povrat. Smatra se da ste pravovremeno vratili robu ako je pošaljete prije isteka 14 dnevnog roka za vraćanje.


Napomena: Na adresi povrata ulaz je moguć samo službenim osobama dostavnih službi. Osobno preuzimanje i predavanje nije moguće. Paketi s otkupom neće biti preuzeti.

Prodavatelj nije odgovoran za eventualne probleme sa dostavnom službom koju je Kupac koristio prilikom povrata, pa Prodavatelj savjetuje da Kupac zatraži broj za praćenje pošiljke. Na taj način Kupac je siguran da je proizvod dostavljen Prodavatelju.

Također, Prodavatelj nije odgovoran ako Kupac vrati proizvod na pogrešnu adresu.

Proizvod koji je vraćen mora biti neoštećen, bez znakova korištenja i imati sve svoje originalne oznake, naljepnice, pakiranje, i ako postoji, originalnu dokumentaciju i pribor koji je došao s proizvodom. U slučaju da je proizvod oštećen i/ili ima vidljive znakove korištenja Prodavatelj ima pravo odbiti povrat.

Pozitivno će se riješiti samo zahtjevi koji ispunjavaju sve gore navedene uvjete.
Iz higijenskih razloga za neke proizvode nije moguće otkazati ugovor u roku od 14 dana.

Nakon što Prodavatelj potvrdi da vraćeni proizvod zadovoljava sve uvjete povrata, Prodavatelj Kupcu vrši povrat novca u cijelosti.

Prodavatelj se obvezuje vratiti uplaćeni iznos sto je prije moguće, a uvijek u roku 30 dana od dana kada Prodavatelj obavijesti Kupca da je povrat odobren.

Reklamacija proizvoda s tvorničkom greškom

Prodavatelj stavlja veliku važnost na ispravnost robe. Kupac mora obavijestiti Prodavatelja o svim mogućim nedostacima proizvoda u roku od 2 mjeseca od dana kada je ustanovljen nedostatak na info@euro-markt.hr ili pismenim putem, s priloženom fotografijom i detaljnim opisom uočenih nedostataka. Ako Kupac u navedenom roku ili najkasnije roku propisanim jamstvom ne obavijesti Prodavatelja o neispravnosti proizvoda, Kupac gubi pravo na popravak, zamjenu ili povrat proizvoda.

Nakon što Prodavatelj primi od Kupca obavijest o proizvodu s tvorničkom greškom, Prodavatelj će što je prije moguće obavijestiti Kupca o tome da li može vratiti proizvod.
Prodavatelj nudi besplatan povrat neispravnih proizvoda. Ako Kupac pošalje proizvod na adresu za povrat bez prethodne najave Prodavatelju, paket može biti odbijen na odredištu. Prijevoz neće biti plaćen na odredištu od strane primatelja.

Nakon što Prodavatelj zaprimi vraćeni proizvod i potvrdi eventualne nedostatke proizvoda, Prodavatelj će Kupcu dati mogućnost popravka ili zamjene proizvoda za identičan proizvod ako popravak nije moguće izvršiti. U slučaju da nije moguća zamjena identičnim proizvodom, Kupac ima pravo raskinuti ugovor (tj. dobiti povrat novca) ili izabrati neki drugi proizvod koji će biti isporučen.

Dostava popravljenog, identičnog ili drugog proizvoda kojeg Kupac izabere, izvršit će se putem dostavne službe u najkraćem mogućem roku od datuma kada je Prodavatelj potvrdio zamjenu neispravnog proizvoda ili isporuku novog.

Bez obzira koju opciju je Kupac odabrao, bio to popravak, zamjena, isporuka novog proizvoda ili raskid ugovora, Kupac neće snositi nikakve dodatne troškove. Ako Kupac odluči raskinuti ugovor, Prodavatelj će u potpunosti nadoknaditi uplaćeni iznos (osim carine ako postoji) koje je kupac snosio, uključujući troškove dostave.

Proizvod ima jamstvo ako je to navedeno na jamstvenom listu ili računu. Jamstvo vrijedi u skladu s uputama na jamstvenom listu.

Zamjena proizvoda
Prodavatelj ne pruža mogućnost zamjene kupljenih proizvoda za druge proizvode koje je moguće kupiti na euro-markt.hr.

Ako Kupac želi zamijeniti proizvod, može iskoristiti svoje pravo povrata proizvoda iz točke 1.1. ovih Uvjeta, a zatim kupiti novi proizvod.

Pisani prigovori
U slučaju da iz nekog razloga Kupac nije zadovoljan kupnjom ili uslugom na euro-markt.hr, Kupac može podnijeti pisani prigovor putem e-pošte na info@euro-markt.hr ili na adresu Prodavatelja.

Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju Kupac ima prigovor, u prigovoru se mole Kupci da navedu broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime.

Na sve zaprimljene pisane prigovore Kupaca, Prodavatelj se obvezuje odgovoriti u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora.